Volg eerst even de demo als je die nog niet hebt gezien!
Demo al gezien? Nog niet eerder gedrumd? Begin dan hieronder!
Hou vol! Na hoofdstuk 2 heb je een gigantische stap gezet
Tijd om de 8e groove in de praktijk te brengen..
Meer oefenen? Check de extra lessen op de laatste pagina.
4.5
(10)

1.3 – Combineer grooves en fills

Maak je klaar om je skills naar het volgende niveau te tillen! In deze les gaan we de grooves en fills die je hebt geleerd combineren met de swingende beats van Bruno Mars. Dit is nog maar het begin—verderop in de cursus duiken we in een breed scala aan muziekstijlen. Als drummer maak je hiermee een enorme sprong vooruit. Beheers je deze les, dan kun je in principe al een band begeleiden!

Wat vond je van de inhoud op deze pagina?

Klik op een ster om jouw mening te geven!

Gemiddelde beoordeling 4.5 / 5. Aantal beoordelingen 10

Er zijn nog geen beoordelingen. Word de eerste die deze pagina beoordeeld!

Aangezien je deze pagina nuttig vindt...

Volg ons op social media!

Wat jammer dat deze pagina niet nuttig is voor jou!

Help ons dit te verbeteren!

Hoe kunnen we de inhoud verbeteren?

3 Reacties
Reacties samenvouwen

Hoi, net reactie gelezen van wilbert, zit in precies dezelfde situatie, ben alleen al 63. Gr Paul

Cornelis Verhoeven 4 september 2020 at 11:33

Komt er ook rockabilly in voor daar ben ik fan van

Wilbert Sijstermans 16 april 2020 at 20:00

Goedenavond Leon,
Om te beginnen mijn complimenten voor de nieuwe website, ziet er professioneel uit. Leuk idee om met de banden uit de judo wereld te werken. Ik ben een 60 plusser die ooit als puber lid was van de drumband van de lokale harmonie, maar door studie, werk en gezin sindsdien nooit meer drumstokken vast heb vastgehouden. Opgegroeid in de jaren 70 ben ik tot vandaag grote fan van Led Zeppelin en dan vooral van het onovertroffen drumwerk van John Bonham. Nu met mijn pensioen inzicht wil ik mijn jeugddroom oppakken en gaan leren drummen. Ik heb me een E drumkit MPS- 850 van Millenium aangeschaft en ik ben sinds deze maand van start….. ik heb er zin in !

Laat een reactie achter

Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.